עיצוב דירות


						

אני מתמחה בתחום עיצוב דירות בהתאמה אישית לפי צרכיי ואופי הלקוח.
בין אם החלום שלכם לבית מעוצב בסגנון כפרי, קלאסי, נקי, צבעוני, וינטאג' או מודרני , אני כאן כדי להגשים לכם אותו.

תהליך הוא ללא ספק תהליך מבורך, הרי כאשר הבית מעוצב היטב ובצורה מזמינה הוא נותן לדיירי הבית הרגשה נעימה ומעבר לכך: דירה פרקטית ומזמינה הנותנת הרגשה נינוחה לכל דיירי הבית.

 

בחירת איש מקצוע לעיצוב דירות

מעצבי פנים דירות, אלו הם למעשה בעלי המקצוע שלמדו היטב את תחום הדירות, מהצד של הלקוח, המוצר ואנשי המקצוע המתאימים, הם אלו שיוכלו "להשתלט" על התהליך הביורוקרטי שלעתים נדרש מאיתנו בעת עיצוב הדירה או מעבר לדירה חדשה.
בעת התהליך נידרש לא פעם לבנות תכנית מסודרת שתינתן ע"י מעצבי פנים דירות, הרי ללא תכנית מסודרת ניתן בקלות ללכת לאיבוד ולעתים גם להפסיד סכום כסף נכבד על לא כלום.
מסיבה זאת, מעצבי פנים דירות המקבלים אליהם פרויקט מסוג זה יושבים עם דיירי הבית, במהלך הפגישות הראשוניות הם שומעים את דרישתם.
כמובן שבתהליך עיצוב פנים דירות, המעצבים לוקחים בחשבון את כמות הנפשות בבית או את כמות הנפשות העתידות להיות בבית.
במידה ובעלי הבית מעוניינים להרחיב את המשפחה ובכלל את כל הצרכים שלהם הבסיסיים.
כמו למשל – אם מישהו מהם עובד מהבית – יש צורך בהתאמת פינה עבודה או אם בני הזוג מעוניינים בשטח אחסון לטובת פריטים שונים הקשורים לתחביבים שלהם, תכנית עיצוב דירות תכלול בתוכה שטח מסוג זה – זה הזמן להוציא מהבית שלכם את המיטב!

דירות ברמה הגבוהה ביותר

התהליך מתחיל משימת לב לכל פרט ופרט, החל מהפרטים הקטנים ועד בחירה מדויקת של צבעים, ריהוט נוח שיתאים לדירה, בחירת מוצרי חשמל איכותיים, ריצוף מזמין פרזולים, כלים סניטרים עבור עיצוב חדרי רחצה ונראה כי הרשימה עוד ארוכה.
על מנת להגיע אל תוצר סופי של דירות בהתאם למה שאתם מדמיינים בראש, נצטרך לעוף עם הדמיון – שילוב ניסיון אישי של מעצבת  דירות יחד עם חזונכם האישי הוא מה שמאפשר ליצירה חדשה להיוולד, מכיוון שהום סטיילינג לדירות הוא עניין מורכב, אנשים רבים נעזרים בשירותיהם של מעצבי דירות, שהם למעשה בעלי מקצוע שמכירים היטב את התחום ויוכלו לתת לבעלי הבית מענה ישיר בכל הקשור לתכנון הבית ועד לקבלת בית מעוצב.

בחירת סגנון

בתהליך זה, חשוב לבחור מראש את הסגנון הרצוי, ולהמשיך עם קו זה לאורך כל התהליך, בין אם זה סגנון כפרי, קלאסי, נקי, צבעוני, וינטאג' ועוד.

יחד עם הסגנון שנבחר נוכל לשלב סגנונות אחרים שיאפשר לעין האנושית "להתרענן" וליצור לנו מראה מעניין ומעורר השראה.
לאחר מכן, נוכל לבחור בקפידה את האלמנטים שיתאימו לסגנון הנבחר, על מנת לקבל מראה אחיד אך מעניין בקו  דירות אחד לאורך כל העיצוב, אם זה בבחירת ריהוט, אביזרי נוי, צבעים, מיקומים ועוד.

מעצבי פנים דירות מאפשרים לכם למלא את כל התשוקות והכוונות אותם אתם רוצים להוציא מהדירה שלכם.
לירז חזן מעצבת פנים המתמחה בתחום דירות תלווה אתכם לאורך כל התהליך עד לקבלת המפתח לדירה שחלמתם – לפגישת ייעוץ ללא התחייבות התקשרו 077-2308775

מעוניינים בעיצוב דירות? השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
אני כאן לכל שאלה