מעצבת פנים במרכז

לירז חזן היא מעצבת פנים במרכז, המציעה חבילות עיצוב שונות בטווח מחירים נוח והתאמה אישית לצרכי הלקוח. חייגו עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות ונשמח להתחיל את התהליך ביחד.

תחום עיצוב הפנים משגשג בכל רחבי הארץ אך יש לו ביקוש גבוה בעיקר באזור המרכז, גם עבור עסקים ומשרדים וגם עבור אנשים פרטיים. התוצאה היא ריבוי אנשי מקצוע המתעסקים בתחום, כאשר מצד אחד ריבוי מעצבי הפנים מעודד תחרות ומשפיע על המחירים אך מנגד הוא מעורר קושי אצל הלקוחות

לדעת אל מי לפנות ובאיזה מעצב פנים לבחור כדי לתת מענה לחיסרון שנוצר ולהתגבר על הקושי בבחירה, תוכלו להיעזר בחמשת הטיפים הבאים.

התהליך

התהליך מתחיל בשיחה עמוקה עם הלקוח, בה נכנסת המעצבת לעולמו של הלקוח ושואלת שאלות שמסייעות להבין את צרכיו ואת אופן חייו. לאחר מכן, מתחיל העבודה על הקונספט – הרעיונות המרכזיים שימנו לבניית העיצוב. מדובר בשלב יצירתי שבו המעצבת משלבת רעיונות, צבעים, חומרים ופריטים שימנו לבניית המראה הסופי של המרחב.

בסיום השלב הזה, המעצבת מציגה את הקונספט ללקוח ושואלת אותו לחוות את הרעיונות. בהתאם לפידבק ולשינויים הנדרשים, היא מתקדמת לשלב העיצוב הסופי – בו היא מביאה לידי חיים את הרעיונות והקונספט הכללי. המעצבת בונה תוך כדי פתרון קשיים אפשריים, בחיבור של אסתטיקה ופונקציונליות, מיממה שמשוקללת מעניינים כמו תאורה, ריהוט, גוונים, חומרים ועוד.

המעצבת פועלת יחד עם צוותים רבים – אנשי בנייה, אינסטלטורים, אלקטריקאים ועוד. היא גם עשויה להמליץ על רכישת פריטים מסוימים, למשל רהיטים או אביזרים, בהתאם לסטייל הכללי של העיצוב.

מעצבת פנים במרכז לירז חזן – טיפים

1. טיפ ראשון: המלצות

כמו בכל תחום אחר, כשאתם מעוניינים לחפש עיצוב פנים כדאי להתחיל מבירור אחר מעצבת בעלת המלצות. דרך אחת היא לברר אצל מכרים שאהבתם את עיצוב הבית שלהם, או לחפש אחר המלצות ברחבי הרשת. גם אתר מתוכנן היטב, נעים לעין ומושקע, יכול להעיד רבות על רמת המקצועיות של מעצבת הפנים וכדאי להיכנס ולהתרשם מהמידע המופיע בו.

2. טיפ שני: תיק עבודות

אתם יכולים לקבל המלצות רבות על מעצבת פנים, אך כשתגיעו לפגישה הראשונה תופתעו לגלות שהיא מתעסקת בסגנון עיצוב מסוים או דוחפת לכיוונים שאתם לא אוהבים. לכן, בקשו לשמוע פרטים על פרויקטים קודמים שהיו באחריותה ולהתרשם מתמונות, כדי לראות האם סגנונות העיצוב קולעים לטעם האישי שלכם. מעבר לבדיקת סגנונות העיצוב, תוכלו ללמוד על רמת המקצועיות שלה לפי הפרויקטים שהיא הובילה עבור חברות גדולות ואנשים מוכרים.

3. טיפ שלישי: וותק

מעצבת פנים במרכז

מעצבת פנים חדשה יכולה להיות מלאה במוטיבציה ורצון להצליח, אך חסר לה את הידע הנרכש רק בזכות שנות הניסיון הרבות בעבודה בתחום ובמגוון הלקוחות והפרויקטים בהם היא נתקלה במהלך הדרך. הוותק הוא כלי עבודה עצמתי שאין לו תחליף המאפשר גם לרכוש ידע חשוב וגם ליצור קשרים עם אנשי מקצוע משיקים, ולכן גם אם תקבלו הצעת מחיר נמוכה יותר ממעצבת מתחילה, כדאי לבדוק היטב מה כולל השירות שהיא מציעה לכם ולהשוות לשירות של מעצבת ותיקה ובעלת ניסיון וקשרים בתחום העיצוב.

4. טיפ רביעי: שיטות נבחרות לעיצוב הבית

יש גישות שונות בעיצוב בתים ומשרדים וכדאי ללמוד על שיטת העבודה של מעצבת הפנים אליה פניתם. מהם שלבי העבודה ותהליך קבלת ההחלטות, האם היא דוגלת בשיטות שיפוץ ועיצוב מורכבות ויקרות, או גם באפשרויות נוחות יותר ללקוחות שאינם מעוניינים בשיפוץ נרחב וארוך, או שאין להם את התקציב לכך. תאורה, גבס, נגרות, העמדה, חלוקת החלל והום סטיילינג, הם חלק חשוב בכל עיצוב פנים ולכל אחד מהם צריך לתת את המשקל הראוי בהתאם לפרויקט.

5. טיפ חמישי: יכולת התאמה ללקוח

כשדנים בתחום עיצוב פנים במרכז, יש שוני בין עיצוב של משרד לעיצוב של חנות בדיוק כפי שעיצוב של בית חדש הנמצא בתהליכי בנייה שונה משמעותית משיפוץ של בית קיים. לכן, תכונה חשובה מאד במעצבת פנים היא הגמישות. לצד הידע המקצועי והניסיון הרב שלה בתחום, יש צורך להיות קשובים ללקוח ולהתאים את תהליך העבודה והבחירות השונות לרצונות שלו ולמסגרת התקציב שנקבעה.

למה אתם צריכים מעצבת פנים במרכז?

כיום זה ברור יותר מאי פעם – שימוש בשירותיה של מעצבת פנים הוא עניין לגיטימי לחלוטין, ולא נחלתן של קבוצות מסוימות באוכלוסייה. כל אחד יכול להעשיר ולשדרג את הבית שלו באשר הוא עובר דירה או סתם, מתחשק לו לרענן, ואם אתם מצויים בתהליך כזה ממש בימים אלו, אתם לחלוטין מוזמנים לפרגן לעצמכם.

הבית שלכם הוא הפנים שלכם
הבית הוא המקום בו אתם שוהים שעות רבות מספור במהלך כל יום. אתם ישנים בו, אתם מארחים, מבלים עם האנשים היקרים לכם, צופים בטלוויזיה, גולשים במחשב, אוכלים, לפעמים גם עובדים.
בהינתן כל זה, אין שום סיבה לא לדאוג לבית שלכם. הוא הפנים שלכם, תעודת הזהות שלכם, וצריך לשקף אתכם כמו שצריך, עד הסוף בלי פשרות.

תנו לאשת המקצוע לנווט

לפעמים קורה שיש לנו ויז'ן לעיצוב הבית, אבל אנחנו לא יודעים איך להגשים אותו. לפעמים אין לנו ואנחנו לא יודעים אפילו מאיפה להתחיל. במצב כזה כדאי להעביר את המושכות לאחת שיודעת.

לירז חזן היא מעצבת פנים במרכז, ניתן להגיע למשרדיה בקרית אונו, מרזוק ועזר 20

אני כאן לכל שאלה